Saturday, April 23, 2011

Bapak besau Ikan keli ni??

Minggu lepas aku ngn Housemate aku g ushar2 kedai ikan sekitar kajang/bangi ( memang selalu sgt kitaorg ushar kdai ikan & Aquarium ,cari port anak ikan yg murah & cantik)..ade satu kat Kajang,jln nak ke semenyih..nama Kedai tu Aquarium Citi..sebelah kedai rim & tayar..saja teman member aku cari anak ikan dalam tu..sekali aku jumpa satu ikan keli..bapak besau..ekor merah..gerun aku nk tengok rapat..siap ade warning dia tulis..JANGAN CELUP TANGAN DI DALAM AIR..gila lah..sekali dia ngap..putus..nasib bek ikan ni x agresif..cmnela nk mkn ikan besar cmtu..keli yang kecik pun aku xmkn..ni kan yg besau..alalala..



ni la gambarnya klo sape2 xpernah tgk..besau x?ko rasa le masak cili x ikan keli ni?selera x nk makan klo di masak?klo selera korang memang kaki pelahap..haha

1 comment:

  1. Aku ada bela 4 ekor. Ada dkt 2kaki sekoq. Dulu aku beli masa kecik dlm 4 inci rm20 sekor. Aku beli sbb kdi ikan tu rekomen, katanya blh bsr dan cantek. Masa mula2 bela menyampah. Suka sgt menyorok..pas tu bgaduh bila kita ttp api waktu mlm. Tapi skrg..mmg best. Cantik. Mcm ikan getah..kiutt! Hehe. Aku juga ada shovel head red tail sekor ( dulu 2)..ada dkt 3 kaki dan tigert catfish. Bumble bee catfish pun ada 4 ekor..kecik aja.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...