Monday, April 25, 2011

sikit2 lama2 jadi bukit

Dari hari ke hari aku duk updated blog aku..dari buruk da jadi lawa sikit da..dari xda widget da ade sikit2 da.dari xda header ..sekarang da ade da..hehe..apo lagi nak tambah ek..Iklan?alaalala..bole buat duit ke?nant2 la dulu..xpe..xda orang singgah baca blog aku pn xpe..yang penting aku leh tulis ape yang aku nak tulis..kepada yang sudi singgah & baca,belek blog aku ni..terima kasih di ucapkan kepada korang2 yang sudi singgah Kedai Kopi aku ni..harap korang terhibur ye..jangan lupa komen2 la yew..untuk pemangkin penambahbaikkan blog ni supaya jadi lebih ceria dan gempak..bole ke?hehe..sempoi..


amacam Header baru aku..sempoi x?



Pasne sume gambar yang ade dalam blog kedai kopi ni , yang datang dri milik aku sendiri, akan ade tagline Kedaikopi di mana2 sudut setiap gambar tu..untuk menandakan gambar itu milik aku..bukan Copy & Google dari mana2 web..ok?haha..contoh Trademark dlm gambar aku nnt..
contoh 1


Contoh 2



Contoh 3

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...