Saturday, June 25, 2011

Tax makanan segera..

Aritu..2minggu lepas kot..gara2 nak g copy file dalam laptop ke pendrive punya pasal..nak print dokumen..melilau aku cari plugpoint..g cc dorg kedekut nk bg pinjm plug point..hampeh..las2 g mekD..nk guna plug point sana..yela..sana kan tempat org2 muda g main Wifi free..aku g la sana..xnk bagi nampk semata2 nk tumpang pkug..aku pun beli la makan skit..tgk jam blum stat ag Mc Value yg murah tu..nak xnk,order jela..ngam2 time tu aku belum makan tghri lagi..mcm org kaya plak aku aku tghri makan mekD..adoila..makan jela..lapo punya pasal..xpasan..tgh2 copy..baru aku perasaan kat bill tadi..dia punya Taxx..rm0.60sen..erkk..makin mahal la pulak restoren makanan segera ni..xpola..patutla aku rasa bayar mahal je tadi..bukan kedekut..bajet maa..hujung2 bulan..hahaha


Add Imagep/s : Barang Naik..hadoi..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...