Monday, July 25, 2011

Kuliyah Agama : Ustaz Azhar - Pengalaman pertama aku !




Salam sahabat Bloggers sekalian..Semalam 24 julai 2011..aku ngn sahabatku (Tuan Haji Nazif ) berpeluang ke Masjid Negeri ( Shah Alam ) mendengar Kuliyah Maghrib Ustaz Azhar Idrus..Alhamdulillah..berpeluang juga aku pergi kuliyah beliau setelah asik tengok dlm Youtube je & dgr VCD Kuliyah & MP3 yg duk aku donwload dlm 4shared..seronoknya rasanya..

Terkejut juga aku..mula2 sampi ke masjid..penuh umat,ramai sungguh yg hadir..sampi parking ke luar masjid ,di tepi2 jalan..alhamdulillah nasib baik sempat sampi sebelum stat kuliyah..walapun sampi waktu da stat azan..sempat juga berjemaah masbuk dgn jemaah yg lain,walaupun xdpt berjemaah dgn imam masjd..

Seronok bercampur gembira sebab berpeluang menjadi tetamu kuliyah ada kali ini..walapun xdapat dduk saff depan sekali..dpt tgk dr jauh pn da kira ok.alhamdulillah..Kuliyah malam itu bertajuk 'Anak Kunci Syurga"..sambungan dri kuliyah yg sebelum ini di masjid Bukit Indah Ampang ( 23 Julai 2011)..ingt nk g juga kelmarin..tapi xsempat..masih bekerja..

Memang xdpt nk kata ape2 la..memang penuh ruang dewan masjid..dah rasa mcm solat hari raya pn ade..penuh ..huhu..pada sahabat & bloggers yg xdpt dgr kuliyah tadi..disini aku nk shared link MP3 utk kwn2 leh download kuliyah tadi..sumber yang aku dpt dr FB JKKK Fans Club..di harap dpt berkongsi ilmu dgn sahabat2 & bloggers yg lain..selamat beramal..

Anak Kunci Syurga ; Masjid Negeri ( Shah Alam) 24/07/2011 oleh Ustaz Azhar Idrus


sedikit gambar dr koleksi sahabat di FB & JKKK Fans Club...jom layan..









Kedai Kopi : ustaz meme terbaik..bilo lagi nok mari?hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...